projects

Redactare /editare si pregatire prezentari (public speaking)

Nu am lasat la final acest capitol pentru ca este mai putin important.

Ci pentru ca nu sunt multi clienti suficient de onesti cu ei insisi sa accepte ca nu s-au nascut oratori.

De obicei pregatirea prezentarilor se concentreaza pe design, animatii sau cifre care – am auzit deseori – vorbesc de la sine. Nimic mai neadevarat.

Nu cifrele in sine vorbesc ci felul in care ele sunt puse in context si in paradigma intregului mesaj de business. Fie ca vorbim de o prezentare catre actionari , distribuitori sau de o prezentare de vanzari , mesajul este la fel de important ca prestatia in sine.

Iar cei care inteleg ca o prezentare inseamna un spectacol live cu un public pe care trebuie sa-l tii captiv, hrandindu-l numai cu informatii care sa il intereseze si cu o prezenta scenica foarte bine pusa la punct de-a lungul mai multor repetitii filmate , inteleg ca nu oricine o poate face. Decat in timp ,cu exercitiu si cu disponibilitatea de a lucra cu un trainer.